Paczuszka od LIBLU

22 MARCA 2016

Miałam być systematyczna, a wyszło jak zwykle. Brak tematów, pomysłów, a czasami również brak chęci i czasu. Jednak niekiedy mam wrażenie, że potrzebuję takiego miejsca jak blog, gdzie co jakiś czas mogłabym zajrzeć i podzielić się pewnymi rzeczami, dlatego znów postanowiłam tutaj zajrzeć. 
Jednym z powodów, który skłonił mnie do napisania notki jest podjęcie współpracy z polskim butikiem odzieżowym LIBLU. Nie tak dawno temu na ich oficjalnym instagramie pojawił się post, że poszukują promotorów, długo myślałam czy się zgłosić, miałam pewne obawy i niewielkie nadzieje, na to, że może się udać, ale zgłosiłam się i udało się. Dość szybko przysłali mi ofertę z ubraniami. Wybór był spory i dość ciężko było się zdecydować, ale ostatecznie wybór padł na przepiękną, klasyczną, białą sukienkę z golfem oraz beżowy sweterek ze złotymi ozdobnikami. 

 
Kontakt z butikiem moim zdaniem bardzo sprawny. Paczka przyszła dość szybko i prawdę mówiąc trochę obawiałam się tych ubrań, czy faktycznie będą takie jak na zdjęciach, co z materiałem, jak wypada rozmiarówka itd., ale muszę przyznać, że zostałam bardzo mile zaskoczona. Materiał bardzo dobry, dość gruby i nieprześwitujący, rozmiar zamawiany na oko, dopasowany idealnie. Nic nie uciska i leży bardzo dobrze, ale to możecie zobaczyć i ocenić sami. ;)



Cóż... I to chyba na tyle. Zostawiam was z tym postem oczekując na kolejną ofertę i paczuszkę, którą na pewno też Wam tutaj zaprezentuję. :) 
Dla zainteresowanych - w międzyczasie pojawi się pewnie jakiś post albo nawet dwa. Muszę tylko pomyśleć nad tematyką. Jeśli macie jakieś pomysły, piszcie. Przeanalizuję i może któregoś się podejmę. Więc do następnego! 

29 komentarzy:

  1. Fenomenalna jest ta biała sukienka! Bardzo mi się podoba ten golfik i aplikacja na dekolcie. Pięknie Ci w niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam na ten butik. Mają piękne ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze leży na tobie ta sukienka. Podoba mi się.

    PS. Nie wiem czego to wina, ale na 2 komputerach miałam problem z otwarciem twojej strony - widziałam tylko avatar i białe tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, jesteś przepiękna, a do tego taa figura! *o*
    Ubrania wyglądają ciekawie, najbardziej spodobała mi się ta sukienka z golfem, to ciekawe i nietypowe połączenie. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest fantastyczna. Świetnie w niej wyglądasz :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sukienka, trochę w stylu brytyjskiej księżnej^^

    Zapraszam do mnie na konkurs ! ! !
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kobito, jakbym miała taką figurę jak Ty, to śmigałabym w takich sukienkach non stop! <3 śliczne wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta biała sukienka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. ssukienka i Twoja figura marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka świetna, podoba mi się. Ślicznie w niej wyglądasz ;)

    P.S Dziękuję za miły komentarz :)
    Pozdrawiam, Agnes
    agnesdecoupage.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka boska! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej białej sukience. *.*
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow :o Wyglądasz niesamowicie ! Ale co ja ci to mówię xd Pewnie słyszysz to często.
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest cudowna, tak samo jak sweterek, choć nie przepadam za ćwiekami :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała sukienka i boska figura:)<3

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie tak samo jak sukienka ! ciekawe wpisy ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie , porady kosmetyczne ->http://zalatane24.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ciuszki! Nie znałam tego sklepu

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mega wyglądasz :)

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/2016/04/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta biała sukienka :) Pięknie w niej wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję nawiązania współpracy :)
    pisałaś pod poprzednim moim postem o tuszu z Loreala - ja do tej firmy z kolei nie mam przekonania, po nieudanym korektorze pod oczy, ale jeden produkt, nie może świadczyć o całym asortymencie, dlatego też być może przy kolejnej wielkiej Rossmannowej promocji wypróbuję ten tusz, o którym pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie wyglądasz w tej sukience :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń