POWROTY BYWAJĄ CIĘŻKIE...

3 GRUDNIA 2015

Witam wszystkie zbłąkane dusze, które jakimś dziwnym cudem trafiły tu, na kolejny blog o wszystkim i o niczym. Pewnie zastanawiacie się po co mi blog, skoro w taki sposób go przedstawiam. Otóż od dłuższego czasu nachodzi mnie niepohamowana myśl powrotu do pisania. Photoblog oduczył mnie tego, nie było to odpowiednie miejsce do swobodnego przekazu swoich przemyśleń. Kilkukrotnie próbowałam przestawić się na bloga, ale z marnym skutkiem. Próbuję więc kolejny raz, może tym razem odnajdę tu miejsce dla siebie. Jak zwykle stawiam na pełen spontan, bez konkretnego planu. Życie, przemyślenia, zdjęcia, inspiracje... W s z y s t k o  i  n i c .


Początki zawsze wydają się być ciężkie, ale mam nadzieję, że z czasem jednak uda mi się rozkręcić i stworzyć sobie tu mój mały pamiętnik. :)

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Ci się uda, ja też wiele razy próbowałam na photoblogu, ale jak się przestawiłam to teraz nie mogę już tam być, tylko tutaj, w moim małym świecie. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja to mówię, w sieci jest dla każdego miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design - lubię taką przejrzystość. Trzymam kciuki za początki, bo zwykle bywają ciężkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku też nie mogłam się tu odnaleźć, ale z czasem jest lepiej ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. miło mi (: (trzymam kciuki za tworzenie swojego miejsca w sieci!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Początki są piękne. Trzymam kciuki za Ciebie tutaj ( i za siebie także)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie zachęcające, zwłaszcza o tej porze roku. Ja tez dopiero niedawno zaczęłam, z jednej strony jest fajnie bo poznaje się nowych ludzi, z drugiej strony blog zabiera sporo czasu jeśli chce się wrzucać fajne i przemyślane zdjęcia oraz teksty. Dzięki za wizytę u mnie. Pozdrawiam i będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz co Ci serducho podpowie, trochę o tym i tamtym ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah tematyka jak u mnie czyli wszystko i nic ale u mnie przewazają inspiracje :) Powodzenia w pisaniu i witamy w blogosferze ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości i powodzenia w blogowaniu
    PS Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś prowadziłam photobloga, namiętnie i z pasją, ale jakoś przestał być moim pamiętnikiem. potrzeba zmian. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia ;) w blogowanie trzeba się po prostu wczuć i troszkę zaangażować, a potem będzie to dla ciebie taka rutyna :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdemu potrzebne jest takie miejsce, nie ma się co zastanawiać tylko pisać i już:)Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń